Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Ο γαμπρός(ζακυνθινο ποίημα)


Ειμαι εδώ στο Τζάντε
Έναν αύγουστο με φεγγάρι

Μιλούσα με τον  Τραυλο
για ενα γνωστό παπάρι

Ο γαμπρός λέει  απο Μαριές εμφανίστηκε
στην Χώρα

Φόρεσε παπιγιόν όπως οι αρχοντάδες
και φτιαγμένος με λούσα
θαμπωνε τση κυράδες

Βρήκε ένα φιλο απο το Καταστάρι
Άγγελο τον λέγαν και είχε χάρη
Του έταξε πολλές συμφωνίες

Μετά όπου  θα γίνει ο γαμός
θα πάρεις τους παράδες

Και ο γάμος έγινε μές στην χώρα
ηταν στημένη η νύφη και ο λαός
που έφερε τα δώρα

Έδωκε ο Γαμπρός
σε φίλους και γνωστούς τους
παράδες

Πάρε κόσμο φράγκα να έχεις να χαλάς
Η Ζάκυνθος θα γινει Παρίσι και μην σου πω
ανώτερη απο όλες τις πολεις της δύσης

Δεν πάει να έχουμε κρίση αλλοι  φταίνε
οι προηγούμενοι για την κακή τους στύση 

Ο Γαμπρός τώρα κουνιστός
φωνάζει και βρίζει
στα κανάλια βγάινει πρώτη μούρη
μόστρα δώσε γάμπρε μου
και show μεγάλο
να ξαναβγούμε δήμαρχοι για το φαγοπότι το μεγάλο

Ο ίδιος τυφλός με καταρράκτη πριν χρόνια
στρατό δεν πήγε, αντι να κάμει τον μουρλό
γιώτας τρελός να γινει δεν ειναι δά κακό

Με πλάτες ξένες μπορεί και εξουσιάζει
και τα λεφτά τα δικά μας στο πόκερ
τα ποντάρει

Για αυτό σου λεω Τραυλέ μου
τι να πω για τον Γαμπρό
και για αυτή την ιστορία

 Αφήστε με έχω τα βάσανα τα δικά μου
Αλλοδαπός δεν ειμαι
δεν κάνω τον Κινέζο

Εγώ λιγο μούρλια έχω
και δεν κάνω σκοντό 

Σας χαρίζω ένα τριανταφυλλό
και ένα γλυκό περγαμόντο

Αποχωρώ προς το παρόν
απο το Τζάντε
Πάω λίγο πιο
Βόρεια απο την Μακεδονία

Μέχρι να ξαναγυρίσω
διαδώσε φίλε μου Τραυλέ αυτή την ιστορία
του γαμπρού απο την παλιομερία

Διοτί ο Χειμώνας ανάμενεται βαρύς
και η άνοιξη έχει πολύ δρόμο ακόμη

Ελπίζω να τα ξανανταμώσουμε
Για νέους αγώνες για μια νέα Ρώμη

Διότι με τούτους τους γαμπρούς
απο όλες τις παλιομερίες

Έχουμε ξεχάσει όλοι
να πάρουμε ανα χείρας
 τση κουνουπιδίες

Πλατείοβιος απο την Ρούγα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου